تجزیه رتبه کامل شکل پلکانی ماتریس ها

thesis
abstract

هدف اصلی این پایان نامه بدست آوردن یک تجزیه رتبه کامل پلکانی برای ماتریس های کلا مثبت (نامنفی) و ماتریس های کلا نامثبت (منفی) است و اینکه هر ماتریسی تجزیه رتبه کامل پلکانی ندارد. بدین منظور ابتدا به بیان خواص و چگونگی تجزیه ماتریس های کلا مثبت (نامنفی) پرداخته و سپس با استفاده از این مطالب به معرفی ماتریس های کلا نامثبت (منفی)، خواص وچگونگی تجزیه و تولید آنها می پردازیم.

First 15 pages

Signup for downloading 15 first pages

Already have an account?login

similar resources

تجزیه ماتریس صحیح از طریق تقریب رتبه-یک

در این پایان نامه، روش های تجزیه ی ماتریس های باینری و صحیح را با استفاده از روش های proximus و imf بررسی کرده، سپس کاربردهای این روش ها در خوشه بندی داده ها با ابعاد بالا، داده کاوی، حذف نویز، زیست شناسی و تشخیص ویژگی های داده ها مورد مطالعه قرار گرفته و محاسن و معایب روش ها با هم مقایسه شده است. با استفاده از الگوریتم proximus می توان یک ماتریس باینری را به طور تقریبی به دو ماتریس باینری تجزی...

تحلیل پوششی داده ها و روش نوین IEP /AHP جهت رتبه بندی کامل واحدهای تصمیم گیرنده

تحلیل پوششی داده ها یکی از رویکردهای علمی است که با به کارگیری مبنای ریاضی قوی به محاسبه کارایی می پردازد. تحلیل پوششی داده ها‘ تکنیکی ناپارامتریک برای سنجش و ارزیابی کارایی نسبی مجموعه ای از واحدهای تصمیم گیرنده با ورودی ها و خروجی های چندگانه است. از آن جا که در مدل های اولیه تحلیل پوششی داده ها اولاً معیار سنجش کارایی‘ معیاری شعاعی است ثانیاً رتبه بندی کاملی از واحدها ارایه نمی شود و این مدل ه...

full text

برد عددی تعمیم یافته رتبه بالای ماتریس ها

در این پایان نامه به معرفی مفهوم جدید برد عددی رتبه بالا و بررسی برخی از خواص پایه ای آن پرداخته شده است، که با توجه به مفهوم برد عددی رتبه بالا ارائه گردیده است. همچنین تلاش شده است که برد عددی رتبه بالا برای ماتریس های هرمیتی محاسبه شود.

15 صفحه اول

برد عددی توأم رتبه بالای تعمیم یافته برای ماتریس ها

در این پایان نامه به معرفی نگاشت های خطی کاملا مثبت روی ماتریس های مختلط پرداخته شده است. هم چنین مفهوم جدیدی تحت عنوان برد عددی توأم رتبه بالای تعمیم یافته معرفی شده است.

15 صفحه اول

My Resources

Save resource for easier access later

Save to my library Already added to my library

{@ msg_add @}


document type: thesis

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه سیستان و بلوچستان

Hosted on Doprax cloud platform doprax.com

copyright © 2015-2023